loading...
یــــــــــک و تــــــــــک
جمشید سعید زاده بازدید : 161 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

۵۵١۵۴٢٢
از پشت شیشه۲


۵۵١۵۴٢٣
الهی شکر

 


۵۵١۵۴٢۴
الهی شکر۲


۵۵١۵۴١٣
الهی من بمیرم


۵۵١۵۴١۴
الهی من بمیرم۲


۵۵١۵۴١٠
باز یه شب پر از غم


۵۵١۵۴٠۵
بچگی


۵۵١۵۴٠۶
بچگی۲


۵۵١۵۴٠٧
بی تو میمیرم من


۵۵١۵۴٠٨
بی تو میمیرم من۲


۵۵١۵۴٢۵
خدا


۵۵١۵۴٢۶
خدا۲


۵۵١۵۴١٩
دل و به هیچکس نمیدم


۵۵١۵۴٢٠
دل و به هیچکس نمیدم۲


۵۵١۵۴١٧
دلم گرفت


۵۵١۵۴١٨
دلم گرفت۲


۵۵١۵۴١۵
سلام


۵۵١۵۴١۶
سلام۲


۵۵١۵۴١١
منو باش


۵۵١۵۴١٢
منو باش۲


۵۵١۵۴٠٩
نگی جایی


۵۵١۵۴٢٧
نیستی


۵۵١۵۴٢٨
نیستی۲


۵۵١۵۴٠۴
یکی یدونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس*آهنگ*موزیک*کدآهنگ*کدآوای انتظار*کد پیشواز*کدهای پر کاربرد برای وبلاگ نویسان*عکس باران*عکس در عکس*نوا*صوت*آهنگ*فیلم*کلیپ صوتی*کلیپ تصویری و ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 804
  • بازدید ماه : 1,727
  • بازدید سال : 9,513
  • بازدید کلی : 101,104